söndag 15 december 2013

Lucka nr 15; berätta om din favoritmaträtt.

Jag är inte så fancy av mig, så min favoriträtt är tacos! Jag freaking älskar tacos! När jag ska äta själv och därmed bestämma helt efter eget bevåg vad som ska ätas (typ om Daniel jobbar) blir det 9 gånger av 10 tacos (den tionde gången blir det pasta).


Jag älskar grönsaker, guacamole, bönor, köttfärs, kyckling och alltihop i en perfekt kombination. Hur kan nån inte gilla detta underbara?



Jag älskar allt i tacosfamiljen: fajitas, burritos, enchiladas osv. Så gott!



Tacos är verkligen den bästa blandningen av allt som är gott. Och det bästa är ju också att en får fylla den som en vill. Med precis vad en vill!! Ananas är himla gott i. Och creme fraiche. Majs är ju givet. Det finns så mycket som passar prefekt i en taco. 



Åh, jag blir hungrig när jag tittar på alla de här tacobilderna.

(Det här var lucka 15 i Emilys julkalender)

1 kommentar:

lisa sa...

mm tacos är så gott! ska laga tacogratäng i veckan. det är gott det med :) men tacos och enchiladas är en favorit det med.